יום ראשון, 28 בפברואר 2010

פורים

למרות ההבטחות לסערה
ולמרות שבעמוד של מסיבת הרחוב בפלורנטין היה כתוב שהיא בוטלה
היה לנו פורים מוצלח במיוחד
פתחנו את היום בבנדיקט שלו החלטנו לתת עוד הזדמנות אחת אחרונה (בעיקר בגלל השעה המאוחרת והחוסר המקום קרוב אחר שמגיד ארוחת בוקר בשעה הזאת)
היה נחמד מאוד בצורה מפתיעה 
אם כי אני עדין נגד לחכות כל כך הרבה זמן רק כדי להיכנס למסעדה
בערב, בגלל שחשבנו שהמסיבה בוטלה ובכל זאת רצינו להתחפש
קפצנו למעוז
היה נחמד מאוד
ומשם בעיקר בזכות התגובות המצוינות שקיבלנו מכל כיוון על התחפושת ובזכות מזג האוויר הנחמד שדוקא קפץ לבקר
סיבוב הדראווין ברחובות תל אביב הגיע גם לפלורנטין
ואני חייבת להגיד שהמסיבה בהחלט התקיימה
היו כמה תחפושות מאוד מושקעות, למרות שלא בכמויות של שנים עברו.


אני מאוד גאה בתחפושת שלי השנה,
למרות הקרדיט על הרעיון שמגיע לחבר 
הביצוע כולו שלי
גאה מאוד בנזר שהכנתי 
והשתחפושת כולה עלתה 15 שח (ספריי זהב לשיער לצבוע את הנזר)
עליו זה נראה אפילו יותר מוצלח, אבל בקטע הזה תצטרכו פשוט להאמין לי

אין תגובות: