יום רביעי, 16 ביוני 2010

התחדשויות

אמנם מרוב חוסר זמן ההתחדשויות שלי כבר קצת התיישנו,
אבל אין עדין התחדשויות אחרות, אז זה בסדר.

אז מה היה לנו?
את הנעלים, הידועות בכינויין: הנעליים המושלמות
למה מושלמות?
כי הן נוחות
כי העקב בדיוק בגובה שרציתי כבר כל כך הרבה זמן ולא מצאתי בשום מקום בגרסת עקב ולא פלטפורמה
ואתמול גם גיליתי שהן חיקוי בוטה של הנעלים האלו השייכות לקולקציית אביב 2010 של Erin Fetherston
התמונה נלקחה מכאן
והרי לכם מה שאני קניתי

לביינתים נראה שאפשר להדס בהן יום שלם בלי יותר מידי תקלות
וזו הצלחה מסחררת מבינתי
גזית אחראים להצלחה
וגם החבר שהתעכב כשבאתי לפגוש אותו
מה ששלח אותי לשם מלכתחילה (כבר שנים שלא נכנסתי לגזית וכנראה שזה לא היה חכם מצידי)

ונעבור לרכישה הבאה
התיק החמודי הזה
שלא שוקל כלום
ומאחסן בקלות רבה כל מה שצריך ליום לימודים
והנה קלואוז אפ על הדוגמא שקנתה אותי


נקנה בתחנה המרכזית של תל אביב בדוכן שבו רוב הדברים היו פשוט מזעזעים
אני מניחה שהתחושה שהצלחתי לאתר מציאה בתוך ערימת "זבל" תורמת לתחושת ההישג
ד"א הוא לא מחולק לתאים ויש לו רק שני כיסים קטנים - חיצוני ופנימי
ועדין, דברים הרבה פחות נאבדים לי בו מאשר בתיק הקודם שהיה מחולק לתפארת

ואחרונים חביבים
לאחר ההמולה ברשת לגבי הלקים של שיק
ולאחר שבחנתי את מדף הלקים הצנוע שלי
והבנתי שהוא מורכב רובו ככולו מלקים של שיק בני יותר משנה
הבנתי שהגיע הזמן להתחדש
אלו היו הצבעים שנבחרו לביינתיים
כשאת הניאוני מבינהם אני לובשת כרגע ומרוצה ממנו מאוד
הוא אף הופיע בפוסט מאתמול
את השני אני אנסה בהזדמנות אחרת
ג'ייד נבחרו פשוט בגלל המבצע שהיה להם ב 10 ש"ח
ובזכות היותם 3FREE
אבל מסתבר שגם העמידות שלו הרבה יותר טובה ממה שאני רגילה
למרות שהמריחה לא כל כך פשוטה

וזהו לבינתיים,
בכל זאת יש תקציב לעמוד בו
וכסף לחסוך לשנה הבאה..

5 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

את בטוחה שג'ייד הם 3פרי?
אני פשוט זוכרת שהתלהבתי מהמבצע, וספציפית מאיזה סגול-קרם-לוונדר (שבטח בכל מקרה ייראה עלי זוועה, אבל אני סוטה מהנושא), והתאכזבתי לראות טולואן ברשימת הרכיבים.

sefi אמר/ה...

רכישות מעולות, בעיקר אהבתי את הסנדלים. יש להם מבצע עכשיו או משהו? עשית לי חשק למרוח לק!

Einat אמר/ה...

מרג'ורי - וולקאם טו דה בלוג :)
אני דיי בטוחה שהם 3FREE קראתי שוב את הרשימה ולא היה טולון.. וחוץ מזה ממה שזכור לי זה גם מה שהיה כתוב ב"מה בבקבוק".
לי אישית יש איזה בעיה לא ברורה עם לקים סגולים או כחולים, אבל אני אוהבת את זה על אחרים.
ספי - תודה רבה. אין להם שום מבצע, אבל המחיר המלא 250 ש"ח נראה לי סביר עבור נעלים מעור שגם ממש נוחות לי וגם יפות.
ולגבי הלק, לכי על זה (אני לגמריי יכולה לראות עליך את הצבע השני שקניתי), לי זה תמיד עושה הרגשה כיפית, רק חבל שאני מוגבלת לפעם בהרבה זמן בהוראות רופא :(

Fashion Matters אמר/ה...

תיק ממש חמוד!!

Einat אמר/ה...

תודה רבה לך פשיוניסטה :)