יום שבת, 20 בנובמבר 2010

כבר עברה שנה?

מסתבר שכן.
ואני חושבת שבשנה הזאת הבלוג השתדרג, וגם אני.
ומה מדגים את זה טוב יותר מאשר תמונות עם אותה שמלה שאיתה התחלתי את הבלוג.





השמלה הזאת היא ממש לא הסגנון שלי בד"כ:
היא קצרה יותר משמלות וחצאיות שאני נוהגת ללבוש והיא קצת חסרת צורה,
 חוץ מזה היא פלאפית ומי בדיוק רגיל ללבוש דברים פאלפיים?
ודווקא בגלל זה אני כל כך אוהבת אותה,
בפוסט הראשון התמודדתי עם התכונות האלו שלה בעזרת חגורה רחבה (שניתנה יחד עם השמלה) וג'ינס שיסתיר את רגלי - כלומר לבשתי אותה כטוניקה ולא כשמלה.
הפעם ויתרתי על הג'ינס והלכתי על גרביונים ועל אותם מגפים בדיוק (מגף מנצח לא מחליפים)
אפילו על חגורת המותן - שלרוב אני לא יכולה בלעדיה ויתרתי
(למרות שבאחת התמונות אפשר לראות שניסיתי אותה לפני שויתרתי)
לבשתי אותה לסתם יציאה באמצע שבוע לג'פניקה סניף דיזינגוף
אחד הסניפים הפחות מוצלחים שלהם - חיכינו דיי הרבה כדי להיכנס, השירות היה איטי והג'פנקו שהחבר הזמין הגיע עם חתיכה אחת חסרה - חוצפה
 למרות כל זאת היה נחמד לצאת באמצע שבוע כדי קצת לרענן את השגרה

הערה - אני יודעת שתכיפות הפוסטים פחתה משמעותית
זה קשור לעומס מטורף שאני נמצאת בו בנסיון לשלב לימודים ועבודה
אז היו סבלנים -  אני ממש משתדלת

שיהיה לכולם שבוע מקסים
ותנצלו את המיטב ממש שנותר מהסופשבוע הזה

אין תגובות: