יום שבת, 29 בינואר 2011

מחשבות על כפירה

את האאוטפיט הזה לבשתי ללימודים איזה יום לפני שהסמסטר נגמר
הסיבה שצילמתי אותו היא בעיקר שבניגוד להרגלי לעשות התאמות צבעים עד לרמה של אמונה אדוקה בזה,
פה וויתרתי על התאמת הצבעים כמעט לחלוטין
היתה פה חולצה בבורדו סגול כהה, קרדיגן בצבע בז', צעיף מנומר, ג'ינס כחול ומגפון שחור חוץ מזה היה גם מעיל בדוגמא של שחור  לבן, בקיצור - בלאגן.
רוב הדברים היו חסרי ייחוס, חוץ מהמגפון מניין ווסט והגי'ינס מקסטרו
עם כל זה היה באאוטפיט הזה משהו שעבד לדעתי
אז בואו ותתרשמו בעצמכן








עכשיו שחלקתי את הכפירה שלי בדת התאמות הצבעים עם כולם
מאחלת לכולנו שבוע נעים :)

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

המגפיים מניין ווסט ממש שווים. הם גם נראים סופר נוחים!
לייק!

שרונה
Photo.Fashion.Passion

Einat אמר/ה...

תודה רבה, הם אכן שווים ונוחים :)

marjorie morningstar אמר/ה...

גם לי יש את הג'ינס הזה מקסטרו! את מרוצה ממנו? יש לי ימים שאני מרגישה איתו הכי כוסית, ויש ימים שהוא מרגיש לי צמוד מדי, ושהלוק שהוא משווה לי הוא די קציצתי.

Einat אמר/ה...

מסכימה איתך
יש ימים שאני מרוצה ממנו..
אצלי יש איתו בעיה דיי מסויימת: אם אני לא מושכת ממש חזק למעלה ומחזקת בחגורה אני מרגישה שהוא לא מגיע מספיק גבוהה ולכן מקצר את הרגליים בדיוק בסנטימטר הכי קריטי..
מצד שני הוא יפה ואני מקבלת עליו הרבה מחמאות..
בקיצור.. תלוי ביום..