יום חמישי, 10 במרץ 2011

שמפו ולק

פנטן השיקו לאחרונה את הקולקציה החדשה שלהם
וכאשר נעלולה המקסימה פנתה אלי והציעה לי לבדוק אותו ולכתוב על כך הסכמתי להשתתף בניסוי
לכבוד המאורע קיבלתי שאלון התאמת שמפו לסוג שיער שאותו ניתן למצוא גם באפליקציה שלהם בפייסבוק הנמצאת בלינק הזה
הסדרה שהותאמה לי היתה אקווה לייט החדשה. 
ההבטחה: "לשמור על השיער שלך קליל ובלי אותה תחושת כובד ועייפות –ללא פשרות על החוזק."
קיבלתי לנסיון שמפו ומרכך מהסדרה אותם ניסיתי במשך כשבוע וחצי וכן את ספריי ההזנה עליו בחרתי לוותר ולהעביר הלאה מכיוון שהשיער שלי דק וממושמע יחסית ואני לא רוצה לעצב אותו בכוח.



היתרונות : 
  • השיער אכן קליל יותר ועם יותר נפח
  • המרכך פחות מכביד על השיער ממרככים אחרים בהם יצא לי להשתמש וקל יותר לשטיפה
  • השמפו עצמו שקוף וזה נעים בעין
  • הריח רענן ונשמר לאורך זמן על השיער
החסרונות:
  • ללא שימוש יומיומי במרכך השיער לא הרגיש מספיק נעים (היתה תחושה של יובש בשיער) בעוד שבמרכך שנלווה לשמפו הישן שלי הייתי משתמשת רק כפעם פעמיים בשבוע וזה היה מספיק
לסיכום:
מצוין למי שמחפשת נפח בשיער, פחות טוב לעצלניות שבינינו שמחפשות מינימום עבודה...

ונעבור ללק (אותו לא קיבלתי במתנה אלא קניתי במיטב כספי)

באחד הימים הייתי מדוכאת והחלטתי לפנק עצמי בלק כחול כהה, נכנסתי לי לניו פארם וחיפשתי ללא הועיל את הגוון שרציתי, כשפתאום נתקלתי בגוון הזה שלכד את תשומת ליבי
זהו גוון 344 של ג'ייד הידוע גם בשם dream castle
לצערי יש לי רק תמונות בתאורת פנים כי עד שהיה לי זמן לצלם אותו בתאורת חוץ הוא כבר התחיל להתקלף (מה שאומר יותר על זה שאני עסוקה מאשר על כך שהוא התקלף במהירות יוצאת דופן)
המריחה קלה למדי, בתמונות יש שתי שכבות ממנו אם כי כשהוספתי את השכבה השלישית זה נראה טוב אפילו יותר,
לי הוא סיפק מספר ימים של בהייה מלאת שביעות רצון בציפורניים שלי וזה לא קורה הרבה





במציאות יש לו צבע קצת חולי יותר מבתמונות והוא משתלב מצויין עם צבע העור
(או לפחות עם צבע העור האשכנזי שלי)
ולמקרה שמישהו תוהה מה עם החיפוש אחר הלק הכחול, הוא נמצא ונקנה מספר ימים לאחר מכן בקסטרו אבל על כך בפעם אחרת..

וניפרד בברכת סופ"ש נעים לכולנו

אין תגובות: