יום שבת, 2 ביולי 2011

לילה לבן

השבוע יצאנו יחד עם מה שנראה כמו כל עם ישראל ללילה הלבן
הרחובות היו עמוסים פחות או יותר עד לאפס מקום
אבל לחובבת People watching  כמוני זה היה דווקא נחמד.
אז מה עשינו בעצם?
חוץ מלהתאכזב שגלריה ליטווק סגרו חצי שעה לפני שהיה רשום באירוע שלהם,
 הלכנו לנו על שדרות חן ואז על רוטשילד עד שהגענו ללה צ'מפה
שם ישבנו לנו, שתינו קאווה קרה וצפינו באנשים עוברים
 (ממרחק בטוח שבו יכולנו להיות בטוחים שלא נדרס על ידי ההמון)
ברקע גם שמענו הופעה של להקת שממל שהתרחשה ממש ליד
כבר יצא לנו לשמוע אותם קצת והם בהחלט להקה ששוה להכיר (ולו כי הם עוד לא מוכרים כל כך ולכן גם לא ממסוחרים)
והנה קצת תמונות ממה שראינו בדרך




והנה כמה תמונות של מה שאני לבשתי
אם להיות כנה זה היה מינוס העקבים ופלוס כפכפים שטוחים (בכל זאת הרבה הליכה) אבל מה לעשות שכפכפים שטוחים פשוט לא מצטלמים טוב



זו השמלה החדשה שלי ממנגו
ואני מאוד מרוצה ממנה
בכלל אחרי הרבה שנים של התרחקות מהרשת לפני משהו כמו שנה גיליתי אותה מחדש
לצערי המחירים שם לרוב יקרים (יקרים מידי עבורי בכל אופן)
אבל מצד שני אפשר למצוא שם דברים טיפה שונים משאר הרשותות ולפעמים שווה לשלם על זה
במיוחד כשאת זאת קניתי כבר בסוג של סוף עונה

בהמשך למה שכתבתי בהתחלה על People watching רציתי לדבר קצת על מסקנות עגומות בחלקן לגבי מצב הלבוש פה בתל אביב
אבל נראה לי שזה ידחה לפעם אחרת כשאני אצליח לנסח את אותן מסקנות בצורה יותר איכותית

אז בינתיים שתהיה לכולנו שבת שלום ומנוחה
עינת

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

אני לא יצאתי, קצת בקטע מתבדל ובעיקר בגלל עייפות ועומס.
דווקא נראה שהיה מגניב. הסוד הוא כנראה בבחירת המתחם הנכון.

Einat אמר/ה...

תודה :)
מנסיון של לילות לבנים מוצלחים פחות יכולה להגיד שזה שילוב של מתחם נכון ובעיקר האנשים הנכונים.
בכל מקרה מקווה שמדובר בעומס טוב.