יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

I'm back! (and talking about MUA)

אחרי העדרות ממושכת במיוחד (כן אני יודעת, במיוחד במיוחד) שנבעה מסיבות שנקרא להן כרגע אישיות הגיע הזמן לחזור.

בזמן שלא הייתי הספקתי לגלות את עולם בלוגי הביוטי והאיפור (וגם כמובן את הביוטי והאיפור עצמם), חלקם טובים יותר וחלקם פחות, ולהתמכר לאיפור, קריאה עליו, דיבור עליו ובאופן כללי כל דבר שקשור לזה.
זה כמובן גם אומר שאוסף האיפור שלי התרחב משמעותית.
התלבטתי מאוד ממה להתחיל את חזרתי לבלוג וחשבתי שהכי טוב זה פשוט להתחיל ממשהו שנראה לי שימושי. MUA הידוע גם כ Make Up Academy היא חברה בריטית שדוגלת באיפור איכותי ונגיש מבחינת מחירים.
החל מהיום ועד ה 20.11 הם עושים מבצע נוסף הכולל 35% ומשלוח חינם אז כרגע זה שימושי אפילו יותר. 
עם זאת, כאשר לפני כמה חודשים MUA עשו מבצע עם הגיעם ל 25,000 לייקים ואני מצאתי את עצמי מתלבטת מה להזמין מצאתי יחסית מעט סווצ'ים ברשת של הדברים הספציפיים שעניינו אותי, מה שהביא אותי להזמין את שתי הפלטות הבאות כמעט על עיוור (אם אני לא טועה היה סווץ' אחד לכל אחת או משהו בסגנון).
לכן חשבתי שאם כבר יש לי אותן, אפתח בסווצים וביקורת עליהן, כך שבמבצע הבא ההחלטה תהיה קלה יותר, לפחות למי שיגיע לפה.
שנתחיל?

הראשונה שאדבר עליה היא 12 Shade Poptastic Palette, המבצע של MUA התרחש בתקופה שניסיתי לבנות אוסף צלליות שיכיל כמה שיותר צבעים, מן אובססיה שהיתה לי לתקופה מסויימת וה Popastic נראתה כתוספת מצויינת לצורך זה: מבחר צבעים שלא היתי קונה בצלליות בודדות וביוקר, משהו לרצות את הגחמות שיש לפעמים לאיפור בצבעים נועזים יותר.






אם כן, היא נוספה לסל לאחר כבוד והגיעה אלי. 
סווצים:
שורה עליונה
שורה תחתונה
כמו שניתן לראות בתמונות, חלק המצבעים פיגמנטיים יותר מאחרים, למשל על מנת ליצור סווץ' סביר של הכחול השני מימין בשורה התחתונה נדרשה דיי הרבה עבודה, מצד שני יש מספיק כחולים אחרים ופיגמנטיים הרבה יותר כדי לפצות על זה.
מבחינת איכות, רוב הצבעים בהחלט פיגמנטיים אך רובם גם קצת מתפוררים מתחת לעין. לי באופן אישי זה אל מפריע יותר מידי כי קל לנקות את זה בלי ללכלך את כל איפור הבסיס.

לסיכום: פלטה חביבה מאוד למי שרוצה להוסיף לאוסף שלה כמה גוונים של כחול, סגול, טורקיז ואפילו כמה גוונים של זהב (עם פיגמנט מעולה) ובזול (4 פאונד לפני הנחות). הדבר היחיד שמוזר לי פה זה היכן הירוקים? מתבקש לדעתי בפלטה כזו.

הפלטה השניה שאני רוצה להראות לכם היום היא 12 Shade Pretty Pastels Palette. מדובר בפלטה של 12 גוונים פסטליים רכים ונעימים. גם עבורה מצאתי דיי מעט ביקורות וסווצים ברשת, ואותה אף הזמנתי למרות שהביקורות הבודדות לא ממש דיברו על פיגמנטיות מרשימה. למרות זאת ניתן לראות בסווצ'ים שלמטה שחלק מהצבעים הם דווקא פיגמנטיים בהחלט, וכל הצבעים שניסיתי על העפעפים היו נעימים מאוד לעין ואיפשרו לי ליצור מראה חמוד ויומיומי ללא מאמץ רב מידי.



שורה עליונה
שורה תחתונה
בשורה הזו ניתן לראות שגם הצלליות האלו מתפוררות קצת כשעובדים איתן.

תוך כדי העבודה על הסווצ'ים עלה הרעיון לעבוד עם הפלטה הזאת על רטוב, ניסיתי שורה אחת כמו שניתן לראות מטה.
ניתן לומר שבעבודה על רטוב קל הרבה יותר להוציא פיגמנט רווי גם מהשמאלית שבחבורה שעל יבש בקושי היה אפשר לראות אותה. גם הניצנוץ המסתתר בצבעים נראה לעין הרבה יותר, בהחלט רעיון לנסות לפעם הבאה.


על העמידות של הפלטות קשה לי להעיד, כמו כל צללית אחרת, אפילו לא ניסיתי אותן ללא פריימר, וכמו כל צללית אחרת, בליווי פרימר נצפתה עמידות של יום שלם ללא בעיות.

אז עד כאן להיום. מקווה שאהבתן. אשמח להערות והארות.

שיהיה לכולנו שבוע נפלא,
עינת




תגובה 1:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

פלטה עם צבעים יפים ושימושיים. תתחדשי!