יום ראשון, 11 באפריל 2010

אדום כחול לבן

לאחרונה (טוב נו בטח לפני איזה חודש) יצא לי לצפות בכמה תמונות מעוררות השראה בבלוג של יוד, בתמונות היא לבשה כל מיני דברים נפלאים באדום כחול ולבן
אני חושבת שזה באמת שילוב מיוחד ורציתי לנסות אותו גם כן





בתמונות אני לובשת חצאית מהחנות של אסתר בגבעתיים שכיכבה פה כבר פעם (10 ש"ח)
וג'קט שאיזו חברה של דודה שלי החליטה להעביר הלאה לפני משהו כמו שנה
הוא נראה לי בעל פוטנציאל ולכן לקחתי לי אותו מהערמה, אך במשך המון זמן לא מצאתי לו את ההאוטפיט שיהלום אותו
אני חושבת שהאאוטפיט הזה בהחלט עושה לו חסד
החגורה נקנתה מחנות אנונימית כלשהי בדיזינגוף סנטר (15 ש"ח)
אני יודעת שאני חורשת פה על אותן נעליים, אבל זה כנראה חלק מהנטייה שלי להיתפס מידי פעם על פריט מסוים ולשלב אותו כמעט בכל דבר שאני לובשת

חוץ מזה, אני בעיצומו של חיפוש אחר סנדלים נוחות (וכמובן יפות, ורצוי שלא מכילות טרנד לעוס מידי) לקיץ הקרוב
הבעיה היא שאני אפילו לא בטוחה באיזה סגנון אני רוצה אותן
הצעות מישהו?

אין תגובות: