יום שישי, 16 באפריל 2010

אירוקה

היום היתה ההשקה של הקולקציה החדשה של אירוקה בקניון הנגב
בקניון הפציעו יואב מאיר וחובי סטאר המקסימים ועזרו לבאי החנות לבחור להם משקפי שמש מהמבחר שיה כולו במבצע 1+1
אני הוזמנתי לבוא, להתרשם מהקולקציה שעליה אספר בהמשך, וגם לקבל במתנה משקפי שמש לבחירתי מתוכה
גם קיבלתי סיור מודרך בחנות, אישי לחלוטין, בהיותי כנראה הבלוגרית היחידה באזור הדרום :)
הקולקציה השנה מתחלקת ל 6 תתי קולקציות
Everyday, Trend, Classic, Man, Active, Junior
ומכילה ייצוג לכל הטרנדים של העונה
טרנד אחד שהפתיע אותי לטובה הוא טרנד הניוד, אחת הסיבות היא שלעומת טרנדים אחרים שאדבר עליהם פה שממשיכים לככב עוד מעונות קודמות, הטרנד הזה חדש למדיי
בקולקציה בסך הכל ניכר שימוש רב בפלסטיקים בשילוב מתכת ופלסטיק באותו משקף והרבה הרבה צבעוניות, גם בעדשות עצמן
גם הטרנד המנומר לא היה נפקד
זו לדעתי דוגמא נהדרת לאיך אפשר ליישם אותו בצורה יפה
מאוד אהבתי גם כל מיני זוגות בהירים שהיו שם, ומאוד רציתי לבחור אחד מהם בתור המתנה שלי
למשל את זה
אבל לצערי לבחורה בהירה כמוני זה פשוט לא מחמיא, damn you גנים רוסיים

אירוקה גם מוכרים מותגים עולמיים מוכרים 
המותג האורח שגנב את ההצגה לחלוטין (לפחות בעייני) היה Emilio Pucci
עם הזוג המדהים הזה

וגם זה

ויש גם את את Armani שניצחו בתחרות על כמה טרנדים אפשר לדחוס למשקף אחד
בואו נספור בייחד:
  • מנומר
  • צבעוני
  • גם העדשות צבעוניות
  • משקף גדול
  • שילוב של מתכת ופלסטיק
  • קישוטים בצדדים
מה שמגניב, זה שהכל עובד ביחד לכדי משקף נחמד מאוד


והנה גם כמה תמונות שצילמתי מהאירוע עצמו


וזו המתנה שקיבלתי מאירוקה
את המשקפיים עצמם תראו בימים הקרובים, כשיזדמן לי להצטלם איתם כראוי

שמחה לציין לטובה את ההשקעה בלוק של האריזה, בעייני השקעה בפרטים כאלו היא הכרחית, ומעידה הרבה לטובת המותג
עם זאת קצת התאכזבתי כשבבית גיליתי שהפנים של הנרתיק כבר מתחיל להיפרד מהחלק החיצוני
יש לי משקף של אירוקה מלפני כמה שנים, וגם לו קרה בדיוק אותו הדבר, אולי הגיע הזמן לבדוק את זה..

כל התמונות, למעט אלו שאני צילמתי, נלקחו מהאתר הרשמי של אירוקה כאן

לסיכום, זו ההשקה הראשונה שלי, בכל זאת הבלוג עוד דיי חדש, ככה שאין לי ממש למה להשוות
אבל אני בכל אופן נהניתי מאוד מתשומת הלב האישית שקיבלתי בזכות המיקום :)
באופן אישי התרשמתי מהקולקצייה לטובה, בעיקר בזכות המגוון הרחב ובזכות העובדה שהמשקפיים מרגישים איכותיים גם כשמסתכלים עליהם קצת יותר מקרוב


אין תגובות: