יום ראשון, 9 במאי 2010

פסבדו-דוסית

על האאוטפיט הזה קיבלתי תגובה מעניינת מחבר שלי
הוא אמר שזה לוק פסבדו-דוסי
יש בזה משהו (במיוחד בגלל אורך השרוולים של החולצה)
אבל אני בכל אופן מאוד אוהבת אותו, כי אין מה לעשות, כל חצאית עם קפלים עושה אותי שמחה יותר :)
ובמיוחד זאת, שישר ידעתי שזו אהבה ממבט ראשון

עוד כשראיתי אותה מבצבצת מערימה מבולגנת בחנות של אסתר בגבעתיים, מה שאומר שהיא גם עלתה רק  10 ש"ח
החולצה מזויה באלנבי ,20 ש"ח
החגורה - מחנות לא מזוהה כלשהי באלנבי, 20 ש"ח
הנעליים - ספרינג בסוף העונה שעברה, 60 ש"ח (יחד איתן קניתי עוד זוג, גם כן באותו מחיר ועל הזוג השני חרשתי והוא התבלה במהירות מאכזבת מאוד, אפילו בשביל נעל שהיא לא מעור)
העגילים בכלל של אמא שלי, אבל הם הוחרמו זמן קצת לאחר שהיא קנתה אותם, הם מאיביי ואני לא יודעת בדיוק כמה הם עלו, אבל נראה לי שבקרוב אצטרך להחזיר אותם לצערי..

וזהו, סופשבוע מעייף נגמר, ושבוע מעייף מתחיל.
מעניין מתי סופסוף יהיה לי חופש?

4 תגובות:

Revital אמר/ה...

מה? על איזו דוסית את מדברת?? אאוטפיט מושלם! והשמלה- וואו, פשוט וואו!
אם את מחר בבוקר מתעוררת והן נעלמו לך בפתאומיות מהארון...זו לא אני.

Einat אמר/ה...

תודה רבה! את מותק :)
וברור שזו לא את.. למה שאני בכלל אחשוד...

Julia אמר/ה...

חצאית ממש מגניבה! אני מבינה למה לאנשים יש אסוציאה לדוסיות, את יודעת זה מתחת לברך,חחח,גם בדיוק קניתי שמלה שחורה ארוכה ליום יום ואני כבר יודעת שכשאלבש אותה זה התגובות שאני אקבל!

Einat אמר/ה...

Julia - ברוכה הבאה ותודה רבה:)
לפחות עכשיו מגיע הקיץ, ומביא איתו את האופציה לחצאית ארוכה עם גופיה, וזה כבר נראה הרבה פחות דוסי (וגם לוק מאוד חביב עלי באופן כללי)
ואני חושבת שמה שהפך את הלוק הזה לדוסי במיוחד זו החולצה הכל כך אופיינית לדתיות לאומיות (שרוולים וכו)