יום שישי, 28 במאי 2010

לא קל

השבוע האחרון היה קשה מאוד,
ואני יודעת שהחודשיים הקרובים הולכים כולם להראות בערך ככה..
השקעתי המון (יותר מידי) זמן בלימודים
ויצא שבשלושה ימים האחרונים פחות או יותר חייתי במעבדות מחשבים של האוניברסיטה
מיותר לציין שלא לבשתי השבוע שום דבר מעניין או ראוי לצילום
ואני בהחלט מתגעגעת
לכן פינקתי את עצמי הערב בממתק של לתור אחר תמונות מעוררות השראה ב chictopia
וחשבתי לפנק גם אתכם במציאות שלי
מאוד אהבתי את הסגנון שלה, עם ניחוח הוינטג', בעיני המטפחת שעל הראש זה מה שהופך את האאוטפיט למשהו שהוא קצת יותר מלוק רגיל :)
לא משהו שהייתי לובשת בעצמי, אבל משהו בשמחת החיים שבתמונה קנה אותי :)
ואם כבר באוריינטליות עסקינן,
מצאתי את הבחורה הזאת ששבתה את ליבי משתי סיבות
1. נוסטלגיה כלפי הודו וכל מה שקשור בה
2. היא מצליחה לפקוח את העיינים שלה ולגרום להן להראות פשוט ענקיות :)


ונסיים עם הבחורה הזאת
שלבושה פשוט מתוק :)

מחכה כבר לסופ"ש אולי אז אני אזכה לקצת מנוחה...

אין תגובות: