יום שני, 24 במאי 2010

רגעים קטנים

יש כל מיני דברים קטנים שיכולים לעשות אותי ממש שמחה.
למשל ישנם בגדים שאני כל כך נהנית מהם ומההרגשה שהם נותנים לי, שרק ללבוש אותם עושה לי מצברוח טוב יותר.
לפעמים זה גם סתם דברים שאני רואה ברחוב.
פה למשל תוכלו לראות גם את הכובע החדש שלי, שהחבר אמר עליו, ובצדק, שהוא נראה קצת מוגזם ואירופאי, וזה בדיוק מה שאני כל כך אוהבת בו.
תוכלו גם לראות את השמלה החדשה שלי, מהשוק באשדוד! שסוף סוף אחרי הרבה רצון ומעט מידי מעשים (עד עכשיו) הצלחתי לבקר שם והביקור אפילו היה פורה למדי.
וגם רצוף הרפתקאות, עם האוטו שלי שהגלגל שלו התחפר בחול וכבר חשבתי שזהו, עד שעצרה לידי מישהי מקסימה ועזרה לי לצאת מהברוך. תודה רבה לך (אפילו שאני יודעת שאין כל כך סיכוי שאת קוראת את זה)
ופגשתי שם גם את יוד, זה היה כיף גדול לפגוש אותה סוף סוף, אפילו שהיא נאלצה לפגוש אותי רוטנת ומקללת כי האוטו שלי תקוע... מקווה שהרושם קצת השתפר בהמשך היום..
את השמלה שאני לובשת פה בכלל לא אני קניתי אלא היא, אבל אני קיבלתי אותה בתמורה לשמלה אחרת שקניתי והיא חשקה בה..
עוד תוכלו לראות פה תמונות שצילמתי של אנשים רוקדים ברוטשילד.
אני לא יודעת מי הם, או למה הם רקדו באמצע רוטשילד, אבל לראות אנשים רוקדים ונהנים תמיד עושה לי שמח.
גם אני הייתי רוצה לרקוד כל כך יפה, אבל שנים של חוגי ריקוד במספר סגנונות שתמיד הניבו את אותה תוצאה - מיקום שלי בשורה אחרונה בכל ההופעות, גרמו לי להבין שכנראה שפשוט אין לי את הקואורדינציה הדרושה ולעולם גם לא תהיה.
אז ללא הקדמות נוספות (נראה לי שיש כבר מספיק) קבלו את החלק הוויזואלי של הפוסט הזה, את רשימת הדברים המשמחים, וברור שיש עוד, אמשיך כבר בפוסט אחר...
אשמח לשמוע על דברים קטנים שמשמחים אתכם..
וכמובן מאחלת לכולם שבוע מלא בדברים טובים ולא עמוס מידי...

2 תגובות:

Revital אמר/ה...

יופי של שמלה!! פשוט מקסימה! גם אני רוצה כבר מזה זמן מה לקנות כובע בסגנון, וכל פעם שאני רק מעיזה להתקרב לכובעים כאלה בנוכחות חבר שלי הוא מתנגד נחרצות...
הם כנראה לא מוכנים לזה עדיין (:

Einat אמר/ה...

תודה רבה :)
הוא לא תנגד נחרצות, קניתי את זה בנוכחותו, הוא פשוט הביע את דעתו.
באופן כללי אני חייבת לציין לטובה כמה שהוא מפרגן בכל הקשור ליציאות המוזרות שלי בנושא הביגוד, ולבקשות לצלם אותי עבור הבלוג.